torsdag den 5. april 2012

VM - Danmark spiller kamp.

Manden skulle have besøg af en kammis så de kunne se bold, så jeg benyttede lejligheden til at se om jeg kunne finde ud af at lave en kage med fodbold og Danmark tema.
Det gik ok, men jeg fik da også lært af et par fejltagelser. Man kan altid blive bedre og klogere. Forhåbentlig har jeg det in mind næste gang der kommer skal laves en kage med fodbold-tema.


Det var oprindeligt ikke meningen at kage skulle have et fordybet flag, det blev blot sådan fordi kagebunden knækkede. Endnu en lektie lært.



Drømmekagebunde i rød og hvid, med jordbær-mousse-fyld. Jeg har aldrig været gode venner med husblas og det kan ses. Jeg bliver nok aldrig gode venner med det, men før eller siden må det jo lykkedes - i mellemtiden har jeg lært at lave mousse uden brug af husblas :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar