torsdag den 5. april 2012

Min egen fødselsdagskage 2010 - til den første fødselsdag

Jeg måtte jo være totalt kreativ til min egen fødselsdag. Hvad kunne jeg finde på der viste min kreativitet og sagde noget om mig. Jeg kværnede rundt i alt muligt, men var samtidig også begrænset af mine få ressourcer - på små 2 måneder er det begrænset HVOR mange kageting man kan anskaffe sig, hvis også finanserne spiller ind.

Jeg besluttede mig for at det skulle være noget med farver, så valget faldt på maleri. Altså måtte jeg lave et maleri, farver, staffeli OG kagen.

Alt på kagen er spiseligt, lige bortset fra de 3 tandstikker staffeliet er samlet med.

Her et lille close-up af billedet, som jeg finurligt sad og malede. Så vidt jeg husker er det første gang jeg har malet SÅ småt.



Kagen endte med at blive 2 fedt- og kaloriefattig chokoladekagebunde, hvid tobleroneflødefyld og 1 pistacekagebund.



Den smagte SÅ guf og fra da af blev jeg "forelsket til hvid tobelerone-fyld."



Ingen kommentarer:

Send en kommentar