torsdag den 5. april 2012

Jan får bus-kørekort

Man skal jo forny sig ind i mellem, så efter et stykke tid som ledig besluttede Jan at få et buskørekort. Så var chancerne for at få job større.
Han tog et kursus på AMU, hvor der bl.a. også var befordring af handicappde, som han kunne følge op med.
I anledning af veloverstået teoriprøver og snarlige køreprøver fik, de på sidste dagen en bus-kage.


Bussen er af fedtfattig chokoladekage med fyld af alm. tobelrone. Overtrukket og pyntet med fondant med hindbærsmag.
Vejen er fonandt og rabatterne er af chokoladekage overtrukket med fondant. Sandet, grus og sten er af hhv. brun sukker og knust mælkechokolade med orangekrokant. Græsset er grøn Icing.

Kagen blev på dagen stillet på lærerens bord, som da han så den blot kommenterede "Hvad fanden er det???"

Det voldte mig en del kvaler at få lavet kagen præcis som jeg ville. Men det gik nogenlunde. Dog er jeg i dag stadig ikke tilfreds med de små detaljer. Igen noget jeg kunne blive bedre til hvis jeg kan deltage i et modelleringskursus. Håber det en dag kan lykkedes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar