torsdag den 5. april 2012

Den første bryllupskage

Det måtte jo ske, altså at der kom nogle og spurgte om ikke jeg ville lave en bryllupskage til dem.
Jeg synes bare slet ikke jeg kunne sige nej til dette vennepar. For det første spurgte de i rigtig god tid, og for det næste så synes jeg bare det var SÅ spændende en udfordring.

Meddelelsen var at det skulle kunne ses at den ikke var lavet af en prof, men af en der kender dem - og så skulle den ikke være for puttenuttet, eller FOR pyntet.


Resultatet blev chokoladekagebunde med hvid tobleronefyld og et lag fyld med hindbærmousse. Der blev sagt der var ca. 60 gæster, så det blev en ganske tung kage.

Set i bakspejlet var der et par ting jeg ville have gjort anderledes, men brudeparret blev glade for kagen. Og det er jo trods alt pointen, at modtagerne bliver glade for resultatet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar