tirsdag den 14. maj 2013

En ny Klokkeblomst

Da Maries fødselsdag nærmede sig, fortalte hun mig at Klokkeblomst har en månesten og at den laver blå festøv.
Jeg kunne godt regne ud at det betød endnu en klokkeblomstkage. Jeg er bestemt ikke tilfreds med den første klokkeblomstfigur jeg forsøgte at lave, så denne gang blev der sprunget over hvor gærdet er lavest og brugt en købt figur. Dog er alle andet på kagen spiseligt. Glimmeret, festøv, græskarlanternen og naturligvis blomsterne.
 
Selve kagen er "en klassiker", altså chokoladekag med hvid tobleronecreme med friske jordbærstykker, efter ønske fra Maries mor. En klassiker går man jo aldrig fejl af :-)
 
 
Som lovet skal der nok komme en "how to" på fremstillingen af denne kage. Jeg skal bare lige have den forfattet på forståelig vis først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar